Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy.
Opis bibliograficzny
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Warszawa, Difin, 2006, 272 s, Bibliogr, 83-7251-630-8.
Szczegóły publikacji
Źródło:
272 s.
Wydawca:
Difin, 2006
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 16 października 2008 11:57 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:34 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7251-630-8
BPP ID: (59, 19827) wydawnictwo zwarte #19827
PBN ID (hist.): 19827
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.