Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy.

Opis bibliograficzny

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Warszawa, Difin, 2006, 272 s, Bibliogr, 83-7251-630-8.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
272 s.
Wydawca:
Difin, 2006
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:16 października 2008 11:57
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:34

Identyfikatory

ISBN: 83-7251-630-8
BPP ID: (59, 19827) wydawnictwo zwarte #19827
PBN ID (hist.): 19827

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się