Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing zmysłów i jego rola w kształtowaniu zachowań rynkowych nabywców finalnych.

Opis bibliograficzny

Marketing zmysłów i jego rola w kształtowaniu zachowań rynkowych nabywców finalnych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Procesy restrukturyzacji i konkurencyjność w przemyśle i usługach : praca zbiorowa / pod. red. Jana Pyki Katowice, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, 2007, s. 339-346, Bibliogr., streszcz., sum, 978-83-85587-21-7.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Procesy restrukturyzacji i konkurencyjność w przemyśle i usługach : praca zbiorowa / pod. red. Jana Pyki, s. 339-346
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:20 października 2008 14:21
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:34

Identyfikatory

ISBN: 978-83-85587-21-7
BPP ID: (59, 19844) wydawnictwo zwarte #19844
PBN ID (hist.): 19844

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się