Co decyduje o wizerunku hipermarketów?- Wyniki badań empirycznych.
Opis bibliograficzny
Co decyduje o wizerunku hipermarketów?- Wyniki badań empirycznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Usługi w rozwoju regionu - wybrane problemy : praca zbiorowa / pod red. nauk. Jana Karwowskiego Szczecin, Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2007, s. 149-156, streszcz., sum, 978-83-60397-11-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Usługi w rozwoju regionu - wybrane problemy : praca zbiorowa / pod red. nauk. Jana Karwowskiego, s. 149-156
Wydawca:
Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 21 października 2008 09:41 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:34 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-60397-11-4
BPP ID: (59, 19846) wydawnictwo zwarte #19846
PBN ID (hist.): 19846
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.