Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny.
Opis bibliograficzny
Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Toruń, TNOiK "Dom Organizatora", 2008, 212 s, Bibliogr, 978-83-7285-377-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
212 s.
Wydawca:
TNOiK "Dom Organizatora", 2008
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 28 października 2008 09:38 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:35 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7285-377-6
BPP ID: (59, 19860) wydawnictwo zwarte #19860
PBN ID (hist.): 19860
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.