Rola marketingu w kształtowaniu przewag konkurencyjnych małych i średnich przedsiębiorstw sektora agrobiznesu w województwie lubelskim.
Opis bibliograficzny
Rola marketingu w kształtowaniu przewag konkurencyjnych małych i średnich przedsiębiorstw sektora agrobiznesu w województwie lubelskim. [AUT.] MAREK ANGOWSKI. W: Współczesny marketing. [2], Strategie / red. nauk. Genowefa Sobczyk Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008, s. 143-150, Bibliogr., streszcz., sum, 978-83-208-1785-0.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Współczesny marketing. [2], Strategie / red. nauk. Genowefa Sobczyk, s. 143-150
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 31 października 2008 12:54 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:35 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-208-1785-0
BPP ID: (59, 20009) wydawnictwo zwarte #20009
PBN ID (hist.): 20009
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.