Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Badania marketingowe zakupu jabłek w Lublinie.

Opis bibliograficzny

Badania marketingowe zakupu jabłek w Lublinie. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. W: XXV Miedzynarodowe seminarium sadownicze. Limanowa 2005 s. 91-97, bibliogr. Kraków, Plantpress Sp. z o.o., 2005, 83-89874-12-1.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
XXV Miedzynarodowe seminarium sadownicze. Limanowa 2005, s. 91-97
Wydawca:
Plantpress Sp. z o.o., 2005
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:13 listopada 2008 13:49
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:35

Identyfikatory

ISBN: 83-89874-12-1
BPP ID: (59, 20156) wydawnictwo zwarte #20156
PBN ID (hist.): 20156

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się