Badania marketingowe zakupu jabłek w Lublinie.
Opis bibliograficzny
Badania marketingowe zakupu jabłek w Lublinie. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. W: XXV Miedzynarodowe seminarium sadownicze. Limanowa 2005 s. 91-97, bibliogr. Kraków, Plantpress Sp. z o.o., 2005, 83-89874-12-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
XXV Miedzynarodowe seminarium sadownicze. Limanowa 2005, s. 91-97
Wydawca:
Plantpress Sp. z o.o., 2005
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 13 listopada 2008 13:49 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:35 |
Identyfikatory
ISBN: 83-89874-12-1
BPP ID: (59, 20156) wydawnictwo zwarte #20156
PBN ID (hist.): 20156
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.