Preferencje konsumentów w zakupie owoców ze szczególnym uwzględnieniem jabłek.
Opis bibliograficzny
Preferencje konsumentów w zakupie owoców ze szczególnym uwzględnieniem jabłek. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. W: Możliwości zwiększenia zbytu i sprzedaży naszych owoców i prztworów owocowych w kraju i zagranicą z uwzględnieniem środków pomocowych dostępnych w programie rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007-2013 : XXIX Międzynarodowe Seminarium Sadownicze, Limanowa, 6-7 marca 2009. - Lublin, Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych, 2009. - S. 45-62, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Możliwości zwiększenia zbytu i sprzedaży naszych owoców i prztworów owocowych w kraju i zagranicą z uwzględnieniem środków pomocowych dostępnych w programie rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007-2013 : XXIX Międzynarodowe Seminarium Sadownicze, Limanowa, 6-7 marca 2009,
Wydawca:
Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych, 2009. - S. 45-62, il., bibliogr.
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 17 marca 2009 13:23 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:37 |
Identyfikatory
BPP ID: (59, 20715) wydawnictwo zwarte #20715
PBN ID (hist.): 20715
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.