Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Innowacje marketingowe i ich rola w działalności przedsiębiorstw spożywczych.

Opis bibliograficzny

Innowacje marketingowe i ich rola w działalności przedsiębiorstw spożywczych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Innowacje i innowacyjność w sektorze agrobiznesu. T. 2, Rodzaje innowacji / red. nauk Mieczysław Adamowicz Warszawa, Wydawnictwo SGGW, 2008, S. 105-114, Bibliogr., streszcz., summ, 978-83-7244-959-7.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Innowacje i innowacyjność w sektorze agrobiznesu. T. 2, Rodzaje innowacji / red. nauk Mieczysław Adamowicz, S. 105-114
Wydawca:
Wydawnictwo SGGW, 2008
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:30 czerwca 2009 11:12
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:41

Identyfikatory

ISBN: 978-83-7244-959-7
BPP ID: (59, 21723) wydawnictwo zwarte #21723
PBN ID (hist.): 21723

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się