Innowacje marketingowe i ich rola w działalności przedsiębiorstw spożywczych.
Opis bibliograficzny
Innowacje marketingowe i ich rola w działalności przedsiębiorstw spożywczych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Innowacje i innowacyjność w sektorze agrobiznesu. T. 2, Rodzaje innowacji / red. nauk Mieczysław Adamowicz Warszawa, Wydawnictwo SGGW, 2008, S. 105-114, Bibliogr., streszcz., summ, 978-83-7244-959-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Innowacje i innowacyjność w sektorze agrobiznesu. T. 2, Rodzaje innowacji / red. nauk Mieczysław Adamowicz, S. 105-114
Wydawca:
Wydawnictwo SGGW, 2008
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 30 czerwca 2009 11:12 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:41 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7244-959-7
BPP ID: (59, 21723) wydawnictwo zwarte #21723
PBN ID (hist.): 21723
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.