Czy opakowanie skutecznie spełnia rolę milczącego sprzedawcy?.
Opis bibliograficzny
Czy opakowanie skutecznie spełnia rolę milczącego sprzedawcy?. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Kultura a rynek. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego Lublin, KUL, 2008, S. 21-26, 978-83-7363-694-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Kultura a rynek. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego, S. 21-26
Wydawca:
KUL, 2008
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 lipca 2009 11:09 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:41 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7363-694-1
BPP ID: (59, 21739) wydawnictwo zwarte #21739
PBN ID (hist.): 21739
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.