Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania.
Opis bibliograficzny
Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Toruń, Wydaw. "Dom Organizatora", 2008, 233 [3] s, Bibliogr, 978-83-7285-411-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
233 [3] s.
Wydawca:
Wydaw. "Dom Organizatora", 2008
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 lipca 2009 14:21 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:41 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7285-411-7
BPP ID: (59, 21756) wydawnictwo zwarte #21756
PBN ID (hist.): 21756
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.