Wykorzystywanie internetu i aktywizowanie nabywców finalnych przez polskie przedsiębiorstwa produkcyjne.
Opis bibliograficzny
Wykorzystywanie internetu i aktywizowanie nabywców finalnych przez polskie przedsiębiorstwa produkcyjne. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Izabeli Baruk Toruń, TNOIK, 2009, S. 213-240, il., bibliogr, 978-83-7285-454-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Izabeli Baruk, S. 213-240, il., bibliogr.
Wydawca:
TNOIK, 2009
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 15 lipca 2009 12:25 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:41 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7285-454-4
BPP ID: (59, 21902) wydawnictwo zwarte #21902
PBN ID (hist.): 21902
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.