Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Wykorzystywanie internetu i aktywizowanie nabywców finalnych przez polskie przedsiębiorstwa produkcyjne.

Opis bibliograficzny

Wykorzystywanie internetu i aktywizowanie nabywców finalnych przez polskie przedsiębiorstwa produkcyjne. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Izabeli Baruk Toruń, TNOIK, 2009, S. 213-240, il., bibliogr, 978-83-7285-454-4.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Izabeli Baruk, S. 213-240, il., bibliogr.
Wydawca:
TNOIK, 2009
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:15 lipca 2009 12:25
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:41

Identyfikatory

ISBN: 978-83-7285-454-4
BPP ID: (59, 21902) wydawnictwo zwarte #21902
PBN ID (hist.): 21902

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się