Miejsce i rola klienta w systemach zarządzania jakością.
Opis bibliograficzny
Miejsce i rola klienta w systemach zarządzania jakością. [AUT.] ANNA IWANICKA. W: Kultura a rynek. 1 / pod red. Sławomira Partyckiego Lublin, Wydawnictwo KUL, 2008, S. 523-526 bibliogr, 978-83-7363-693-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Kultura a rynek. 1 / pod red. Sławomira Partyckiego, S. 523-526 bibliogr.
Wydawca:
Wydawnictwo KUL, 2008
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 lutego 2010 14:34 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:44 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7363-693-4
BPP ID: (59, 22728) wydawnictwo zwarte #22728
PBN ID (hist.): 22728
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.