Kreowanie marki w agroturystyce i turystyce wiejskiej.
Opis bibliograficzny
Kreowanie marki w agroturystyce i turystyce wiejskiej. [AUT.] BOGUSŁAW SAWICKI. W: Marka wiejskiego produktu turystycznego : monografia / pod red. Piotra Palicha Gdynia, Wydawnictwo Akademii Morskiej, 2009, S. 11-17 il., bibliogr, 978-83-7421-077-5.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marka wiejskiego produktu turystycznego : monografia / pod red. Piotra Palicha, S. 11-17 il., bibliogr.
Wydawca:
Wydawnictwo Akademii Morskiej, 2009
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 15 lipca 2010 10:34 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:48 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7421-077-5
BPP ID: (59, 23975) wydawnictwo zwarte #23975
PBN ID (hist.): 23975
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.