Postawy i zachowania polskich młodych nabywców finalnych wobec głównych narzędzi marketingowych wykorzystywanych na rynku produktów spożywczych.
Opis bibliograficzny
Postawy i zachowania polskich młodych nabywców finalnych wobec głównych narzędzi marketingowych wykorzystywanych na rynku produktów spożywczych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. W: Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Izabeli Baruk Toruń, TNOIK, 2009, s. 145-161 il, 978-83-7285-454-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych : praca zbiorowa / pod red. Agnieszki Izabeli Baruk, s. 145-161 il.
Wydawca:
TNOIK, 2009
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7285-454-4
BPP ID: (59, 24680) wydawnictwo zwarte #24680
PBN ID (hist.): 24680
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 26 października 2010 09:48 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:51 |