Oddziaływanie na nabywców finalnych za pomocą bodźców merchandisingowych.
Opis bibliograficzny
Oddziaływanie na nabywców finalnych za pomocą bodźców merchandisingowych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach / red. nauk. Iga Rudawska, Magdalena Soboń Warszawa, Difin, 2009, s. 403-410, 978-83-7641-031-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach / red. nauk. Iga Rudawska, Magdalena Soboń, s. 403-410
Wydawca:
Difin, 2009
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7641-031-9
BPP ID: (59, 24833) wydawnictwo zwarte #24833
PBN ID (hist.): 24833
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 27 listopada 2010 12:49 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:51 |