Jaką rolę odgrywaja marki produktów szybkozbywalnych w kształtowaniu postaw i zachowań rynkowych polskich nabywców finalnych.
Opis bibliograficzny
Jaką rolę odgrywaja marki produktów szybkozbywalnych w kształtowaniu postaw i zachowań rynkowych polskich nabywców finalnych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji / red. nauk. Arkadiusz Potocki Warszawa, Difin, 2009, S. 447-457 il., bibliogr, 978-83-7641-120-0.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji / red. nauk. Arkadiusz Potocki, S. 447-457 il., bibliogr.
Wydawca:
Difin, 2009
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7641-120-0
BPP ID: (59, 24848) wydawnictwo zwarte #24848
PBN ID (hist.): 24848
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 30 listopada 2010 13:52 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:51 |