Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Moralna odpowiedzialność producenta żywności wobec konsumenta, spłeczeństwa i środowiska.

Opis bibliograficzny

Moralna odpowiedzialność producenta żywności wobec konsumenta, spłeczeństwa i środowiska. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. W: Etyka a jakość i efektywność organizacji : monografia / pod red. Elżbiety Skrzypek Lublin, Wydział Ekonomiczny UMCS, 2010, S. 65-78, Bibliogr, 978-83-924547-7-9.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Etyka a jakość i efektywność organizacji : monografia / pod red. Elżbiety Skrzypek, S. 65-78
Wydawca:
Wydział Ekonomiczny UMCS, 2010
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:20 grudnia 2010 12:09
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:52

Identyfikatory

ISBN: 978-83-924547-7-9
BPP ID: (59, 24907) wydawnictwo zwarte #24907
PBN ID (hist.): 24907

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się