Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Wiedza na temat produktów tradycyjnych i regionalnych oraz ich rozpoznawalność wśród mieszkańców Lubelszczyzny.

Opis bibliograficzny

Wiedza na temat produktów tradycyjnych i regionalnych oraz ich rozpoznawalność wśród mieszkańców Lubelszczyzny. [AUT.] JOANNA STADNIK. W: Gastronomia w ofercie turystycznej regionu : monografia / pod red. nauk. Zbigniewa J. Dolatowskiego i Danuty Kołożyn-Krajewskiej Częstochowa, Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki, 2010, S. 695-715 il., bibliogr, 978-83-923668-7-0.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Gastronomia w ofercie turystycznej regionu : monografia / pod red. nauk. Zbigniewa J. Dolatowskiego i Danuty Kołożyn-Krajewskiej, S. 695-715 il., bibliogr.
Wydawca:
Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki, 2010
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:24 lutego 2011 09:55
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:52

Identyfikatory

ISBN: 978-83-923668-7-0
BPP ID: (59, 25157) wydawnictwo zwarte #25157
PBN ID (hist.): 25157

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się