Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing w przedsiębiorstwie XXI wieku, czyli marketing wirtualny.

Opis bibliograficzny

Marketing w przedsiębiorstwie XXI wieku, czyli marketing wirtualny. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław, 15-16 listopada 1999 S. 27-32 il., bibliogr. Jarosław, Wydaw. Nauk. PWSZ, 1999, 83-88139-03-7.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław, 15-16 listopada 1999, S. 27-32 il., bibliogr.
Wydawca:
Wydaw. Nauk. PWSZ , 1999
Rok: 1999
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:2 kwietnia 2011 10:10
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:53

Identyfikatory

ISBN: 83-88139-03-7
BPP ID: (59, 25464) wydawnictwo zwarte #25464
PBN ID (hist.): 25464

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się