Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych.
Opis bibliograficzny
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie : IV Konferencja : Zakopane, 15-17 stycznia 2001. T. 1, Zbiór referatów / pod red. Ryszarda Knosali S. 229-238 bibliogr. Warszawa, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2001, 83-204-2632-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie : IV Konferencja : Zakopane, 15-17 stycznia 2001. T. 1, Zbiór referatów / pod red. Ryszarda Knosali, S. 229-238 bibliogr.
Wydawca:
Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2001
Rok: 2001
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 kwietnia 2011 10:40 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:53 |
Identyfikatory
ISBN: 83-204-2632-4
BPP ID: (59, 25466) wydawnictwo zwarte #25466
PBN ID (hist.): 25466
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.