Reklama online i jej miejsce w procesie komunikowania się firmy z otoczeniem.
Opis bibliograficzny
Reklama online i jej miejsce w procesie komunikowania się firmy z otoczeniem. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie : zbiór prac. T. 1 / pod red. Ryszarda Knosali S. 52-59. Warszawa, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2003, 83-204-2809-2.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie : zbiór prac. T. 1 / pod red. Ryszarda Knosali, S. 52-59
Wydawca:
Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2003
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 kwietnia 2011 10:47 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:53 |
Identyfikatory
ISBN: 83-204-2809-2
BPP ID: (59, 25467) wydawnictwo zwarte #25467
PBN ID (hist.): 25467
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.