Struktura organizacyjna jako determinanta efektywności strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Opis bibliograficzny
Struktura organizacyjna jako determinanta efektywności strategii marketingowej przedsiębiorstwa. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Zarządzanie wiedzą a procesy restrukturyzacji i rozwoju przedsiębiorstw : materiały z międzynarodowej konferencji naukowej, Krynica, 26-28 października 2000 roku / oprac. i red. nauk. Ryszard Borowiecki S. 89-98 bibliogr. Kraków, Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Akademia Ekonomiczna 2000, 83-911295-1-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zarządzanie wiedzą a procesy restrukturyzacji i rozwoju przedsiębiorstw : materiały z międzynarodowej konferencji naukowej, Krynica, 26-28 października 2000 roku / oprac. i red. nauk. Ryszard Borowiecki, S. 89-98 bibliogr.
Wydawca:
Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Akademia Ekonomiczna 2000
Rok: 2000
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 kwietnia 2011 11:27 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:53 |
Identyfikatory
ISBN: 83-911295-1-9
BPP ID: (59, 25474) wydawnictwo zwarte #25474
PBN ID (hist.): 25474
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.