Służby marketingowe na tle pozostałych obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa.
Opis bibliograficzny
Służby marketingowe na tle pozostałych obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Zarządzanie organizacjami gospodarczymi w warunkach globalizacji. T. 1 / pod red. Jerzego Lewandowskiego S. 23-44. Łódź, Wydawnictwo ”ELIPSA”, 2000, 83-88719-00-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zarządzanie organizacjami gospodarczymi w warunkach globalizacji. T. 1 / pod red. Jerzego Lewandowskiego, S. 23-44
Wydawca:
Wydawnictwo ”ELIPSA”, 2000
Rok: 2000
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 16 kwietnia 2011 09:25 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:53 |
Identyfikatory
ISBN: 83-88719-00-9
BPP ID: (59, 25506) wydawnictwo zwarte #25506
PBN ID (hist.): 25506
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.