Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Koncepcja marketingu wewnętrznego - przeszłość, teraźniejszość czy przyszłość?.

Opis bibliograficzny

Koncepcja marketingu wewnętrznego - przeszłość, teraźniejszość czy przyszłość?. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Public relations / pod red. Jarosława Świdy, Dariusza Tworzydły S. 23-32. Rzeszów, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, 2003, 83-87658-39-1.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Public relations / pod red. Jarosława Świdy, Dariusza Tworzydły, S. 23-32
Wydawca:
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, 2003.
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:16 kwietnia 2011 10:37
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:53

Identyfikatory

ISBN: 83-87658-39-1
BPP ID: (59, 25510) wydawnictwo zwarte #25510
PBN ID (hist.): 25510

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się