Koncepcja marketingu wewnętrznego - przeszłość, teraźniejszość czy przyszłość?.
Opis bibliograficzny
Koncepcja marketingu wewnętrznego - przeszłość, teraźniejszość czy przyszłość?. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Public relations / pod red. Jarosława Świdy, Dariusza Tworzydły S. 23-32. Rzeszów, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, 2003, 83-87658-39-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Public relations / pod red. Jarosława Świdy, Dariusza Tworzydły, S. 23-32
Wydawca:
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, 2003.
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 16 kwietnia 2011 10:37 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:53 |
Identyfikatory
ISBN: 83-87658-39-1
BPP ID: (59, 25510) wydawnictwo zwarte #25510
PBN ID (hist.): 25510
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.