Kadra kierownicza polskich przedsiębiorstw i jej postawy wobec koncepcji marketingu kadrowego – wyniki badań.
Opis bibliograficzny
Kadra kierownicza polskich przedsiębiorstw i jej postawy wobec koncepcji marketingu kadrowego – wyniki badań. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Człowiek a rynek. T. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego S. 308-314, il., bibliogr. Lublin, Towarzystwo Naukowe KUL, 2004, 83-7306-177-0.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Człowiek a rynek. T. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego, S. 308-314
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe KUL, 2004
Rok: 2004
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 16 kwietnia 2011 11:39 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:53 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7306-177-0
BPP ID: (59, 25516) wydawnictwo zwarte #25516
PBN ID (hist.): 25516
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.