Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy.

Opis bibliograficzny

Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Public relations w zarządzaniu firmą / pod red. Dariusza Tworzydło i Tomasza Solińskiego Rzeszów, WSIiZ, 2004, S. 11-29, il, 83-87658-63-4.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Public relations w zarządzaniu firmą / pod red. Dariusza Tworzydło i Tomasza Solińskiego, S. 11-29, il.
Wydawca:
WSIiZ, 2004
Rok: 2004
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:2 sierpnia 2011 09:27
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:55

Identyfikatory

ISBN: 83-87658-63-4
BPP ID: (59, 26002) wydawnictwo zwarte #26002
PBN ID (hist.): 26002

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się