Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Opis bibliograficzny
Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Public relations w przedsiębiorstwie / pod red. Dariusza Tworzydło i Tomasza Solińskiego Rzeszów, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, 2006, S. 21-33, Bibliogr, 83-87658-89-8.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Public relations w przedsiębiorstwie / pod red. Dariusza Tworzydło i Tomasza Solińskiego, S. 21-33
Wydawca:
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, 2006
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 sierpnia 2011 09:33 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:55 |
Identyfikatory
ISBN: 83-87658-89-8
BPP ID: (59, 26003) wydawnictwo zwarte #26003
PBN ID (hist.): 26003
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.