Nieetyczne działania producentów i handlowców (w opinii polskich nabywców finalnych).
Opis bibliograficzny
Nieetyczne działania producentów i handlowców (w opinii polskich nabywców finalnych). [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Marketing w realiach współczesnego rynku : implikacje otoczenia rynkowego. T.1 / red. nauk. S. Figiel Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010, S. 489-501, 978-83-208-1906-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing w realiach współczesnego rynku : implikacje otoczenia rynkowego. T.1 / red. nauk. S. Figiel, S. 489-501
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 4 sierpnia 2011 12:55 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:55 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-208-1906-9
BPP ID: (59, 26041) wydawnictwo zwarte #26041
PBN ID (hist.): 26041
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.