Jakość jako element wizerunku produktów mleczarskich.
Opis bibliograficzny
Jakość jako element wizerunku produktów mleczarskich. [AUT.] ANNA IWANICKA. W: Marketing w realiach współczesnego rynku. [T. 2], Strategie i działania marketingowe / red. nauk. Szczepan Figiel Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010, s. 140-147 il., bibliogr, 978-83-208-1907-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing w realiach współczesnego rynku. [T. 2], Strategie i działania marketingowe / red. nauk. Szczepan Figiel, s. 140-147 il., bibliogr.
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 18 sierpnia 2011 11:42 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:55 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-208-1907-6
BPP ID: (59, 26095) wydawnictwo zwarte #26095
PBN ID (hist.): 26095
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.