Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing wewnętrzny jako koncepcja zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem.

Opis bibliograficzny

Marketing wewnętrzny jako koncepcja zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Nowoczesność, ponowoczesność : społeczeństwo obywatelskie w Europie Środkowej i Wschodniej. 1 Lublin, Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2007, S. 268-274, bibliogr, 978-83-7363-556-2.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Nowoczesność, ponowoczesność : społeczeństwo obywatelskie w Europie Środkowej i Wschodniej. 1, S. 268-274, bibliogr.
Wydawca:
Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:19 grudnia 2011 14:10
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:58

Identyfikatory

ISBN: 978-83-7363-556-2
BPP ID: (59, 26752) wydawnictwo zwarte #26752
PBN ID (hist.): 26752

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się