Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych : nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności.
Opis bibliograficzny
Etyczny kontekst marketingu produktów spożywczych : nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Toruń, Dom Organizatora, 2011, 166 s, Bibliogr, 978-83-7285-604-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
166 s.
Wydawca:
Dom Organizatora, 2011
Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 21 kwietnia 2012 10:53 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:01 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7285-604-3
BPP ID: (59, 27684) wydawnictwo zwarte #27684
PBN ID (hist.): 27684
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.