Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Metody badań jakości obsługi w gospodarce turystycznej na przykładzie biur podróży.

Opis bibliograficzny

Metody badań jakości obsługi w gospodarce turystycznej na przykładzie biur podróży. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. W: Strategiczne założenia rozwoju turystyki krajowej i zagranicznej / Jan Ożdzinski red. nauk Sopot 2012, Wydawnictwo ESW, s. 218-230, il., bibliogr., streszcz, 978-83-925512-5-6.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Strategiczne założenia rozwoju turystyki krajowej i zagranicznej / Jan Ożdzinski red. nauk, s. 218-230
Wydawca:
Wydawnictwo ESW
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:17 maja 2013 10:38
Ostatnia aktualizacja:19 lutego 2020 08:25

Identyfikatory

ISBN: 978-83-925512-5-6
BPP ID: (59, 30398) wydawnictwo zwarte #30398
PBN ID (hist.): 30398

Metryki

4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się