Metody badań jakości obsługi w gospodarce turystycznej na przykładzie biur podróży.
Opis bibliograficzny
Metody badań jakości obsługi w gospodarce turystycznej na przykładzie biur podróży. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. W: Strategiczne założenia rozwoju turystyki krajowej i zagranicznej / Jan Ożdzinski red. nauk Sopot 2012, Wydawnictwo ESW, s. 218-230, il., bibliogr., streszcz, 978-83-925512-5-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Strategiczne założenia rozwoju turystyki krajowej i zagranicznej / Jan Ożdzinski red. nauk, s. 218-230
Wydawca:
Wydawnictwo ESW
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 17 maja 2013 10:38 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 19 lutego 2020 08:25 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-925512-5-6
BPP ID: (59, 30398) wydawnictwo zwarte #30398
PBN ID (hist.): 30398
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.