Analiza widoczności billboardów reklamowych.
Opis bibliograficzny
Analiza widoczności billboardów reklamowych. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, TADEUSZ J. CHMIELEWSKI. W: Kalejdoskop GIS, Tom 1 Warszawa, ESRI Polska Sp. z o. o., 2012, S. 32-33, il, 978-83-927725-1-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Kalejdoskop GIS, Tom 1, S. 32-33
Wydawca:
ESRI Polska Sp. z o. o., 2012
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 28 czerwca 2013 11:58 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:12 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-927725-1-4
BPP ID: (59, 30584) wydawnictwo zwarte #30584
PBN ID (hist.): 30584
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.