Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Zastosowanie metody serqual do pomiaru satysfakcji klienta.

Opis bibliograficzny

Zastosowanie metody serqual do pomiaru satysfakcji klienta. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. W: Klient jako wyznacznik sukcesu organizacji. Materiały z konferencji naukowej, Lublin, 6-7 V 2010 S. 113-122, il., bibliogr, Katedra Zarządzania Jakościa i Wiedzą, Wydział Ekonomiczny UMCS, 978-83-924547-6-2.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Klient jako wyznacznik sukcesu organizacji. Materiały z konferencji naukowej, Lublin, 6-7 V 2010, S. 113-122
Wydawca:
Katedra Zarządzania Jakościa i Wiedzą, Wydział Ekonomiczny UMCS
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:25 marca 2014 09:19
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 04:19

Identyfikatory

ISBN: 978-83-924547-6-2
BPP ID: (59, 32418) wydawnictwo zwarte #32418
PBN ID (hist.): 32418

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się