Zastosowanie metody serqual do pomiaru satysfakcji klienta.
Opis bibliograficzny
Zastosowanie metody serqual do pomiaru satysfakcji klienta. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. W: Klient jako wyznacznik sukcesu organizacji. Materiały z konferencji naukowej, Lublin, 6-7 V 2010 S. 113-122, il., bibliogr, Katedra Zarządzania Jakościa i Wiedzą, Wydział Ekonomiczny UMCS, 978-83-924547-6-2.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Klient jako wyznacznik sukcesu organizacji. Materiały z konferencji naukowej, Lublin, 6-7 V 2010, S. 113-122
Wydawca:
Katedra Zarządzania Jakościa i Wiedzą, Wydział Ekonomiczny UMCS
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 25 marca 2014 09:19 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:19 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.jakosciwiedza.umcs.lublin.pl
Identyfikatory
ISBN: 978-83-924547-6-2
BPP ID: (59, 32418) wydawnictwo zwarte #32418
PBN ID (hist.): 32418
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.