Geo - spatial problem of advertising billboards in urban landscape: Lublin (Poland) case study.
Opis bibliograficzny
Geo - spatial problem of advertising billboards in urban landscape: Lublin (Poland) case study. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, TADEUSZ J. CHMIELEWSKI, PIOTR TOMPALSKI, PIOTR WĘŻYK. W: Geodesign Summit Europe 2013, 19-20 September 2013, Geofort, Herwijnen, Netherlands [b.m.], [b.w.], 2013. - 3 s.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Geodesign Summit Europe 2013, 19-20 September 2013, Geofort, Herwijnen, Netherlands,
Wydawca:
[b.w.], 2013. - 3 s.
Rok: 2013
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 28 kwietnia 2014 15:48 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:20 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://geodesign.esri.nl/nl/magazine/58…
Identyfikatory
BPP ID: (59, 32616) wydawnictwo zwarte #32616
PBN ID (hist.): 32616
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.