Znaczenie globalizacji marketingu dla konkurencyjności polskiego biznesu małego i średniego.
Opis bibliograficzny
Znaczenie globalizacji marketingu dla konkurencyjności polskiego biznesu małego i średniego. [AUT.] DARIUSZ ELIGIUSZ STASZCZAK. W: Strategie marketingowe podmiotów w regionie / pod red. Jana Karwowskiego Szczecin, Printshop Artur Piskała, 2006, S. 215-223, streszcz., sum, 83-60397-07-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Strategie marketingowe podmiotów w regionie / pod red. Jana Karwowskiego, S. 215-223
Wydawca:
Printshop Artur Piskała, 2006
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 13 października 2014 16:55 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:24 |
Identyfikatory
ISBN: 83-60397-07-4
BPP ID: (59, 33520) wydawnictwo zwarte #33520
PBN ID (hist.): 33520
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.