Rola decyzji podejmowanych przez konsumentów.
Opis bibliograficzny
Rola decyzji podejmowanych przez konsumentów. [AUT.] AGNIESZKA DUDZIAK, MONIKA STOMA, MAŁGORZATA BARYŁA-PAŚNIK, WIESŁAW PIEKARSKI. W: Systemy techniczne i społeczne / [redakcja: J. Łopatowska, G. Zieliński] Gdańsk, Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 55-63, il., bibliogr., streszcz., sum. Seria: Zarządzanie Operacyjne w Teorii i Praktyce, 978-83-7348-577-8.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Systemy techniczne i społeczne / [redakcja: J. Łopatowska, G. Zieliński], 55-63
Wydawca:
Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.60 |
---|---|
Rekord utworzony: | 25 listopada 2014 10:32 |
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:24 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7348-577-8
BPP ID: (59, 33676) wydawnictwo zwarte #33676
PBN ID (hist.): 33676
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.