Wybrane aspekty marketingu holistycznego - perspektywa odbiorców.
Opis bibliograficzny
Wybrane aspekty marketingu holistycznego - perspektywa odbiorców. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. [b.m], Dom Organizatora, 1-246, il., bibliogr, 978-83-7285-762-0.
Szczegóły publikacji
Źródło:
1-246
Wydawca:
Dom Organizatora
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 13.50 |
---|---|
Rekord utworzony: | 19 czerwca 2015 11:04 |
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:31 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7285-762-0
BPP ID: (59, 35214) wydawnictwo zwarte #35214
PBN ID (hist.): 35214
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.