Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Mapowanie opinii publicznej dotyczącej chaosu reklamowego.

Opis bibliograficzny

Mapowanie opinii publicznej dotyczącej chaosu reklamowego. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, MARTA SAMULOWSKA. W: V Ogólnopolska Konferencja GIS w Nauce : [8-10.06.2016 Wydział Geografii i Studiów Regionalnych / redakcja Bartłomiej Iwańczak] 97-98. Warszawa, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytet Warszawski, 978-83-63245-38-2.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
V Ogólnopolska Konferencja GIS w Nauce : [8-10.06.2016 Wydział Geografii i Studiów Regionalnych / redakcja Bartłomiej Iwańczak], 97-98
Wydawca:
Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytet Warszawski
Rok: 2016
Język: Polski
Charakter formalny: Polskie streszczenie zjazdowe
Typ MNiSW/MEiN: inne

Open Access

Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:14 lipca 2015 13:45
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 04:32

Identyfikatory

ISBN: 978-83-63245-38-2
BPP ID: (59, 35398) wydawnictwo zwarte #35398
PBN ID (hist.): 35398

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się