Innowacyjność jako czynnik zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw.
Opis bibliograficzny
Innowacyjność jako czynnik zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. W: Innowacje i ryzyko w nowej gospodarce : monografia / pod red. Elżbiety Skrzypek Lublin, Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, 21-27, il, 978-83-62785-75-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Innowacje i ryzyko w nowej gospodarce : monografia / pod red. Elżbiety Skrzypek, 21-27
Wydawca:
Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.50 |
---|---|
Rekord utworzony: | 25 sierpnia 2015 13:17 |
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:34 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-62785-75-9
BPP ID: (59, 35902) wydawnictwo zwarte #35902
PBN ID (hist.): 35902
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.