Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Gis-based 3D visibility modeling of outdoor advertising in urban areas.

Opis bibliograficzny

Gis-based 3D visibility modeling of outdoor advertising in urban areas. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, DANBI LEE. W: 15th International Multidisciplinary Scientific Geoconferences SGEM 2015, Albena, Bulgaria, 18-24 June, 2015, 923-930, il., bibliogr., sum. DOI: 10.5593/SGEM2015/B22/S11.116 ISSN 1314-2704, 978-619-7105-35-3.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
15th International Multidisciplinary Scientific Geoconferences SGEM 2015, Albena, Bulgaria, 18-24 June, 2015, 923-930
Rok: 2015
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Liczba arkuszy wydawniczych:0.50
Rekord utworzony:6 października 2015 18:21
Ostatnia aktualizacja:11 grudnia 2017 10:14

Identyfikatory

ISBN: 978-619-7105-35-3
BPP ID: (59, 36447) wydawnictwo zwarte #36447
PBN ID (hist.): 36447

Metryki

15,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się