Opakowanie i etykieta jako narzędzia wywierania wpływu na nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych.
Opis bibliograficzny
Opakowanie i etykieta jako narzędzia wywierania wpływu na nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. W: Ryzyko : Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie : Strategie zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie - zarządzanie ryzykiem w warunkach kryzysu gospodarczego / pod red. Jadwigi Bizon-Góreckiej Bydgoszcz, TNOiK, 383-392, il., bibliogr., streszcz., sum, 978-83-929111-0-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Ryzyko : Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie : Strategie zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie - zarządzanie ryzykiem w warunkach kryzysu gospodarczego / pod red. Jadwigi Bizon-Góreckiej, 383-392
Wydawca:
TNOiK
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 15 stycznia 2016 16:29 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:40 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-929111-0-4
BPP ID: (59, 37097) wydawnictwo zwarte #37097
PBN ID (hist.): 37097
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.