Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Analysis of findings on Polish consumer's expectations of some marketing communication stimuli in relation to lamb meat.

Opis bibliograficzny

Analysis of findings on Polish consumer's expectations of some marketing communication stimuli in relation to lamb meat. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA IWANICKA, ANNA GOLISZEK, TOMASZ M. GRUSZECKI, ANNA SZYMANOWSKA. W: 11th World Conference on Animal Production. Proceedings 333-333. [b.m.], b.w., 2013].
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
11th World Conference on Animal Production. Proceedings, 333-333
Wydawca:
b.w., 2013]
Rok: 2013
Język: Angielski
Charakter formalny: Polskie streszczenie zjazdowe
Typ MNiSW/MEiN: inne

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:15 lutego 2016 11:47
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 04:41

Identyfikatory

BPP ID: (59, 37361) wydawnictwo zwarte #37361
PBN ID (hist.): 37361

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się