Rola zarządzania, marketingu i ekonomii we współczesnych przedsiębiorstwach = The role of management, marketing and economy in modern companies.
Opis bibliograficzny
Rola zarządzania, marketingu i ekonomii we współczesnych przedsiębiorstwach = The role of management, marketing and economy in modern companies. [RED.] MIROSŁAW SZALA, KINGA KROPIWIEC, KAMIL MACIĄG. Lublin, Politechnika Lubelska, 1-112, il., bibliogr., sum, 978-83-7947-042-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
1-112
Wydawca:
Politechnika Lubelska
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 7.00 |
---|---|
Rekord utworzony: | 28 lipca 2016 12:48 |
Ostatnia aktualizacja: | 15 lutego 2019 13:46 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://bc.pollub.pl/dlibra/docmetadata?…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7947-042-6
BPP ID: (59, 38499) wydawnictwo zwarte #38499
PBN ID (hist.): 38499
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.