Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Rola zarządzania, marketingu i ekonomii we współczesnych przedsiębiorstwach = The role of management, marketing and economy in modern companies.

Opis bibliograficzny

Rola zarządzania, marketingu i ekonomii we współczesnych przedsiębiorstwach = The role of management, marketing and economy in modern companies. [RED.] MIROSŁAW SZALA, KINGA KROPIWIEC, KAMIL MACIĄG. Lublin, Politechnika Lubelska, 1-112, il., bibliogr., sum, 978-83-7947-042-6.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
1-112
Wydawca:
Politechnika Lubelska
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Open Access

Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Liczba arkuszy wydawniczych:7.00
Rekord utworzony:28 lipca 2016 12:48
Ostatnia aktualizacja:15 lutego 2019 13:46

Identyfikatory

ISBN: 978-83-7947-042-6
BPP ID: (59, 38499) wydawnictwo zwarte #38499
PBN ID (hist.): 38499

Metryki

5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się