Internet narzędziem promocji i kreowania marki firmy.
Opis bibliograficzny
Internet narzędziem promocji i kreowania marki firmy. [AUT.] EWELINA ŻMUDA, AGNIESZKA SZYMCZAK, ŁUKASZ SZYMCZAK. W: Wybrane problemy z zakresu zarządzania - teoria i praktyka / monografia naukowa pod red. A. Dudziak, M. Stomy, L. Rydzaka Lublin, Towarzystwo Wydawnictw Naukowych Libropolis, 91-100, il., bibliogr., streszcz, 978-83-63761-80-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wybrane problemy z zakresu zarządzania - teoria i praktyka / monografia naukowa pod red. A. Dudziak, M. Stomy, L. Rydzaka, 91-100
Wydawca:
Towarzystwo Wydawnictw Naukowych Libropolis
Rok: 2016
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.59 |
---|---|
Rekord utworzony: | 26 stycznia 2017 16:21 |
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:56 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-63761-80-6
BPP ID: (59, 40692) wydawnictwo zwarte #40692
PBN ID (hist.): 40692
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.