Marketing sensoryczny jako determinanta procesu decyzyjnego konsumentów z regionu Lubelszczyzny i Podkarpacia.
Opis bibliograficzny
Marketing sensoryczny jako determinanta procesu decyzyjnego konsumentów z regionu Lubelszczyzny i Podkarpacia. [AUT.] ANNA RODZEŃ, MONIKA STOMA, AGNIESZKA DUDZIAK. W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 2 / pod redakcją Ryszarda Knosali 259-269, il., bibliogr., streszcz. Opole, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 978-83-941281-1-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.50 |
---|---|
Rekord utworzony: | 8 marca 2017 14:54 |
Ostatnia aktualizacja: | 6 grudnia 2019 10:08 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.ptzp.org.pl/files/konferencj…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-941281-1-1
BPP ID: (59, 41131) wydawnictwo zwarte #41131
PBN ID (hist.): 41131
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.