Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing sensoryczny jako determinanta procesu decyzyjnego konsumentów z regionu Lubelszczyzny i Podkarpacia.

Opis bibliograficzny

Marketing sensoryczny jako determinanta procesu decyzyjnego konsumentów z regionu Lubelszczyzny i Podkarpacia. [AUT.] ANNA RODZEŃ, MONIKA STOMA, AGNIESZKA DUDZIAK. W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 2 / pod redakcją Ryszarda Knosali 259-269, il., bibliogr., streszcz. Opole, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 978-83-941281-1-1.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 2 / pod redakcją Ryszarda Knosali, 259-269
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Liczba arkuszy wydawniczych:0.50
Rekord utworzony:8 marca 2017 14:54
Ostatnia aktualizacja:6 grudnia 2019 10:08

Identyfikatory

ISBN: 978-83-941281-1-1
BPP ID: (59, 41131) wydawnictwo zwarte #41131
PBN ID (hist.): 41131

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się