Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych.

Opis bibliograficzny

Nowoczesne rozwiązania marketingowe na rynku produktów konsumpcyjnych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI, ANNA GOLISZEK, ANNA IWANICKA, AGNIESZKA KOMOR, GRZEGORZ WESOŁOWSKI. Lublin 2017, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, 186 s, il. bibliogr, 978-83-7259-261-3.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
186 s.
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Liczba arkuszy wydawniczych:14.10
Rekord utworzony:6 grudnia 2017 16:15
Ostatnia aktualizacja:21 marca 2023 16:02

Identyfikatory

ISBN: 978-83-7259-261-3
BPP ID: (59, 42897) wydawnictwo zwarte #42897

Metryki

120,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się