Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing and market facing productand technological innovations.

Opis bibliograficzny

Marketing and market facing productand technological innovations. Wrocław 2018, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji. Al. Armii Krajowej, 182 s, il., bibliogr, 978-83-63978-75-4.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
182 s.
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji. Al. Armii Krajowej
Rok: 2018
Język: Angielski
Charakter formalny: Książka w języku obcym
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Identyfikatory

ISBN: 978-83-63978-75-4
BPP ID: (59, 43525) wydawnictwo zwarte #43525

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się