Marketing and market facing productand technological innovations.
Opis bibliograficzny
Marketing and market facing productand technological innovations. Wrocław 2018, Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji. Al. Armii Krajowej, 182 s, il., bibliogr, 978-83-63978-75-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
182 s.
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji. Al. Armii Krajowej
Rok: 2018
Język: Angielski
Charakter formalny: Książka w języku obcym
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00524ad49b31cced8908b
Identyfikatory
ISBN: 978-83-63978-75-4
BPP ID: (59, 43525) wydawnictwo zwarte #43525
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 10.70 |
|---|---|
| Rekordy powiązane (1): | |
| Rekord utworzony: | 5 czerwca 2018 08:53 |
| Ostatnia aktualizacja: | 5 czerwca 2018 08:53 |