Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Factors shaping the choice of purchasing places on the food market. Intergenerational comparison of consumers behaviors.

Opis bibliograficzny

Factors shaping the choice of purchasing places on the food market. Intergenerational comparison of consumers behaviors. [AUT.] MAREK ANGOWSKI. W: 21st Annual International Conference : Enterprise and competitive environment. Conference Proceedings, March, 22-23, Mendel University in Brno, Czech Republic Brno 2018, Svatopluk Kapounek, Veronika Kočiš Krůtilová (eds.), Mendel University, s. 31-40, il., bibliogr., sum, 978-80-7509-561-9.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
21st Annual International Conference : Enterprise and competitive environment. Conference Proceedings, March, 22-23, Mendel University in Brno, Czech Republic, s. 31-40
Wydawca:
Svatopluk Kapounek, Veronika Kočiš Krůtilová (eds.), Mendel University
Rok: 2018
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:21 grudnia 2018 13:36
Ostatnia aktualizacja:21 grudnia 2018 13:36

Identyfikatory

ISBN: 978-80-7509-561-9
BPP ID: (59, 44630) wydawnictwo zwarte #44630

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się