Marketing XXI wieku : Konsument - Komunikacja - Przewaga konkurencyjna / redakcja naukowa mgr Monika Ratajczyk.
Opis bibliograficzny
Marketing XXI wieku : Konsument - Komunikacja - Przewaga konkurencyjna / redakcja naukowa mgr Monika Ratajczyk. [RED.] MONIKA RATAJCZYK. Lublin 2019, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Ekonomiczny Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, 114 s, 978-83-65046-10-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
114 s.
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Ekonomiczny Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Rok: 2019
Język: Polski
Charakter formalny: Książka
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 6.70 |
---|---|
Rekordy powiązane: | • Innowacje i trendy w zakresie nowoczesnych opakowań do żywności. [AUT.] KAMIL WILCZYŃSKI, KLAUDIA KAŁWA. W: Marketing XXI wieku : Konsument - Komunikacja - Przewaga konkurencyjna / redakcja naukowa mgr Monika Ratajczyk Lublin 2019, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Ekonomiczny Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, s. 93-104, il., bibliogr., streszcz, 978-83-65046-10-9. |
Rekord utworzony: | 10 maja 2019 08:01 |
Ostatnia aktualizacja: | 23 września 2019 10:57 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec0060ead49b31cced950dc
Identyfikatory
ISBN: 978-83-65046-10-9
BPP ID: (59, 45172) wydawnictwo zwarte #45172
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.